Deltagerinformasjon for Surfcamp - her finner du svar på spørsmål

Deltagerinformasjon

Håper du er klar for SurfCamp på Hvalstrand! Her finner du deltagerinformasjon på deg som er påmeldt til årets kuleste sommerleir for aktive barn.
Våre gruppeledere og øvrige ansvarlige er godt forberedt, og vil gjøre sitt absolutt beste for at du skal trives på SurfCamp.

SurfCamp sitt motto er: Alle skal ha det GØY!

Hvor foregår SurfCamp:
Årets kuleste sommerleir – SurfCamp – arrangeres på Hvalstrand Bad i Asker.
Når du kommer inn porten, hold til venstre mot baksiden (Kaptein Sabeltannbrygga/stupetårnet). Der vil du garantert finne oss. Vi har ”base” i uværsskuret.

Se kart over området her

Når er SurfCamp:
SurfCamp arrangeres alltid den første og de to siste ukene i skoleferien.
Mandag – ondag –  Fra kl. 08.30 – 16.00
Torsdag: 08:30 – 21:00 med overnatting i telt (for de som vil). Om ditt barn har lyst til å sove hjemme, kan de være hos oss til klokken 21:00 denne kvelden (Barna får grillmat).
Fredag: 08:30 – 14:00

Annet:
VIKTIG! Ta med godkjent redningsvest/flytevest tilpasset ditt barn. Barna spiser frokost hjemme. Lunsj, frukt og drikke ordner vi. 
Av erfaring og sikkerhetsmessige grunner ber vi de med matallergi/spesielle behov ha med egen mat.

Klær og utstyr for SurfCamp:
Ta med alle dager:

  • Redningsvest/flytevest
  • Solkrem
  • Badetøy
  • Ekstra skiftetøy, gjerne ull
  • Klær etter forholdene
  • Klær til «Sjøvett», bukse og genser de kan bade i
  • Håndkle
  • Pose til vått tøy

Alt pakkes i tette poser i tilfelle regn. Smør på solkrem hjemme i tillegg til å ta med.

Gjenglemt tøy:
Vi har en kasse for gjenglemt tøy. Sjekk denne gjerne daglig, men spesielt etter overnattingen. Vi tar ikke ansvar for verdisaker, så pass på å legge igjen så mye som mulig hjemme. Gjenglemt tøy kan hentes hos Festus innen en uke etter avsluttet SurfCamp-uke. Etter det blir klærne donert bort.

Mandag:

Kl. 08.30   Oppmøte ved uværsskuret/basen for registrering
Kl. 09.10    Felles dans ved trappen på basen
Kl. 09.15    Morgenbad
Kl. 10.00   Aktiviteter
Kl. 12.00   Lunsj 
Kl. 12.30   Aktiviteter
Kl. 14.30   Frukt
Kl. 14.45   Aktiviteter
Kl. 15.45   Avslutning og rydding av aktiviteter og leirplassen
Kl. 16.00  Dagens SurfCamp-aktiviteter avsluttes. Husk å gi beskjed til leder ved henting

Endringer i programmet kan forekomme.

Gruppene

Gruppene blir delt inn i forhold til alder. Det blir ca. 10-12 barn per gruppe. Vi tar hensyn til ønsker i forhold til hvem deltagerne vil være på gruppe med, så langt det går. Vær nøye med å skrive ned fornavn og etternavn på disse ønskene ved påmelding.

Vi håper foreldrene respekterer og er positive til gruppeinndelingen. Det er mange hensyn som skal tas og en stor kabal som skal gå opp.

Intensjonen er at alle gruppene skal gjennom alle aktiviteter med en viss fleksibilitet. Vi tilpasser aktivitetene i forhold til aldersgruppene.

Husk å gi beskjed til gruppeleder når barna blir hentet!

NB! Det er noen som er store nok til å komme seg til og fra campen på egen hånd, og som ønsker å bade etter slutt kl. 16. Dette skjer på eget ansvar!

Annen deltagerinformasjon

Bilder og video
Det vil under SurfCamp-ukene bli tatt bilder og video av aktivitetene på SurfCamp. Fint om vi får beskjed dersom dere ønsker å reservere deres barn mot dette.

Ulykkesforsikring
Foreldrene må selv sørge for å forsikre barna mot uhell og lignende.

Vi gjør oppmerksom på at det kan bli endringer i programmet dersom det blir nødvendig.

Har du noen spørsmål eller er det noen deltagerinformasjon du ikke finner?
Se www.surfcamp.no
Kontakt oss på e-post: post@surfcamp.no eller tlf. 66 90 41 07 (kontoret).

Under SurfCamp ukene er vi kun å treffe på mobil:

Jan Banan: 97 50 89 19
Hanna: 98 28 70 10
Ole (OK) Kristian: 91 32 91 03
Marit: 92 41 02 61

Vi gleder oss til å se deg på SurfCamp!

Hva er Surfcamp?
Kontakt Surfcamp
Les mer om Festus Event

Deltagerinformasjon